Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp169.pl
- Data publikacji strony internetowej: 23 września 2022.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23 września 2022.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 18 września 2022.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 01 lipca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Agata Piechna
- e-mail - a.piechna@sp169.elodz.edu.pl,
- telefon - 500594505.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
- Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary Szkoła Podstawowa nr 169 im. Marii Dąbrowskiej usytułowana jest w jednej lokalizacji, w budynku przy Lodzi przy ul. Napoleońskiej 7/17
- Do głównego wejścia prowadzą schody, dwa stopnie
- Po lewej stronie wejścia głównego, bezpośrednio z chodnika jest usytuowany podjazd, zbudowany z kostki zapewniający dostęp do budynku przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim.
- Wejście do budynku szkoty przez podwójne drzwi.
- Drzwi wejściowe zbudowane są z profili aluminiowych wypełnionych szklanymi bezpiecznymi szybami , dodatkowo w drzwiach znajdują się klamki.
- Pierwsze wejście od ulicy, drzwi środkowe, otwierane przez osobę wchodzącą.
- Drugie drzwi oszklone bezpieczne, z wiatrołapu, usytuowane po lewej stronie. Drzwi otwierane automatycznie przez pracownika obsługi.
- W wejściu głównym — dyżurujący pracownik obsługi, który udziela pomocy osobom niepełnosprawnym.
Na parterze informacji udzielają : przy wejściu, w dyżurce - pracownicy obsługi; sekretariat szkoły pokój 2 - starszy referent, pokój 2a - kierownik gospodarczy, pokój 5a — główny księgowy.
- Opis dostępności korytarzy, schodów i wind:
- Korytarze i schody
Na korytarzach po lewej stronie znajdują się ławki - miejsca siedzące do odpoczynku.
- Brak wind. Brak możliwości przejścia na wyższe piętra dla osoby poruszającej się na wózku.
- Korytarz na parterze szeroki, można przewozić wózki z osobami niepełnosprawnymi.
- Swobodny dostęp na parterze do sekretariatu, pokoju kierownika gospodarczego, pokoju głównego księgowego i sali gimnastycznej.
- Opis dostosowań:
- Mała pochylnia bezpośrednio z chodnika, ułatwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim do wejścia głównego.
- lnformacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych:
- Szkoła posiada na podjeździe przed budynkiem, parking z wyznaczonym jednym miejscem dla osoby niepełnosprawnej.
- lnformacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:
- Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do pomieszczeń biurowych w budynku szkoły. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
- lnformacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu:
- Brak takiej możliwości.